B A S I C

L Reclamo richt zich met elk  I D E N T I T Y   P A C K A G E  specifiek op kleine ondernemingen die opstarten of toe zijn aan een professionaliseringsslag. Met elk pakket leg je een solide basis onder de communicatie van jouw onderneming. Naast logo en huisstijl – zoals aangeboden in identity package  D E S I G N  – levert L Reclamo ook webdesign, mediaplanning, belettering, fotografie, presentaties en eigenlijk alles wat maar nodig is om je organisatie te laten spreken: Full Service Marketing Communications. Omdat daarin zoveel wensen en mogelijkheden zijn, gebeurt dit altijd custom made.

Bij grotere ondernemingen is draagvlak nodig binnen de hele organisatie, daarom zal het hele proces uitgebreider zijn en zullen werknemers van verschillende niveaus en afdelingen betrokken worden in het traject.

 

>>>         S P E C I F I E K E   V R A G E N   O F   W E N S E N ?    B E L   O F   M A I L   D I R E C T         <<<

 

 

I D E N T I T Y   P A C K A G E   B A S I C

Bij dit basispakket doorlopen we het proces via mail en telefoon.

 

I N V E N T A R I S A T I E

 

Onderzoek naar bedrijf / product

Via je website en social mediakanalen analyseer ik de huidige identiteit en positie van jouw bedrijf of product. Ook eventueel bestaand drukwerk ontvang ik graag van je. Ik bekijk de concurrenten en trends in de branche.

4x vragenlijst + telefonisch consult

Je ontvangt een vragenlijst over het karakter van jouw organisatie, over de communicatie, over de feiten (marketing) en over de uitvoering. Deze vragenlijsten, vier in totaal dus, bevatten enkele standaardvragen maar ook specifieke vragen naar aanleiding van bovenstaand onderzoek.

De vragenlijsten kun je zelf invullen of eventueel bespreken met enkele werknemers. Beantwoord de vragen over de huidige situatie open en objectief, er volgen ook vragen over de wenselijke situatie, daarin kun je je ambities ruimschoots toelichten.

 

 

R E S U L T A A T

 

Visie tekst

Jouw antwoorden geven inzicht in de belangrijkste en meest onderscheidende ‘merkwaarden’ van je bedrijf of product. Deze merkwaarden vormen de basis onder jouw visie. Je ontvangt een kort, relevant, onderscheidend verhaal dat de boodschap en ambitie van je onderneming eenvoudig weergeeft.

Merkwaarden checklist

je ontvangt een checklist met jouw merkwaarden, voortaan kun je bij al je communicatie nagaan of jouw boodschap aansluiting vindt bij minstens één van deze merkwaarden. Wanneer je altijd aan één of meerdere merkwaarden refereert, wordt jouw bedrijf of product herkenbaar en krijgt het een sterke identiteit.

Ook in toekomstige besluitvorming zijn deze merkwaarden waardevol: sluit een idee aan bij jouw identiteit, is het geschikt om over te communiceren, kan de uitvoering in een vorm die bijdraagt aan je herkenbaarheid?

Advies social media kanalen

Welke kanalen zijn het meest geschikt voor je en wat kunnen je doelen zijn op social media?

Advies social media content

Welke content heeft voldoende raakvlak met jouw merkwaarden, wat voegt iets toe aan je identiteit?

Advies tekststijl, beeld, huisstijl

Met welke stijl van schrijven raakt je jouw doelgroep? Welk soort fotografie, illustraties, infographics of video’s draagt bij aan jouw verhaal en herkenbaarheid?

 

 

K O S T E N

 

Ca. 3 uur van uw tijd

Het beantwoorden van de vragenlijsten zal je per keer ongeveer een half uur tijd kosten, totaal ongeveer 2 uur dus. Bespreken van de vragen en beoordelen van de resultaten nog een uur. Dit is een inschatting op basis van ervaring, mocht het meer tijd in beslag nemen dan is dit slechts een investering in tijd, er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.

€ 745,- excl. btw.

Wanneer we samen een traject in gaan ontvang je een factuur voor de helft van het totaalbedrag. Na betaling hiervan start de inventarisatie, wanneer het hele traject naar wens is afgerond ontvang je de factuur voor het resterende deel.