L Reclamo

Allround ervaring

Wanneer de achterliggende gedachte goed is, wordt alle communicatie beter én makkelijker, dat heeft jarenlange ervaring geleerd. Lucien de Groot is gestart als vormgever, gegroeid naar art director en doorontwikkeld tot strateeg. Goed design, pakkende campagnes en eenduidige communicatie zijn nog altijd een grote passie. Maar alleen op basis van een degelijke visie vertellen zij het complete verhaal op de juiste manier.

Met allround ervaring is L Reclamo graag uw centrale aanspreekpunt voor alles op communicatiegebied, van concept tot en met realisatie. Logo en huisstijl, advertenties, brochures, websites, social media, belettering, premiums; als compleet en éénduidig totaalpakket of als aanvulling of verbetering van uw bestaande middelen. Met de spreekwoordelijke Spaanse passie voor het vak en met Hollandse nuchterheid als het gaat om afspraken, snelheid en efficiency. Opdrachtgevers als Océ (nu Canon), Rabobank, VVV ‘s-Hertogenbosch, Culimaat en International Furniture wisten of weten dit te waarderen. Ook uit de sportwereld komen diverse grote opdrachtgevers.

Bijzondere naam?

Uitgesproken als ‘el reclamo’ heeft deze naam in het Spaans uiteenlopende betekenissen: van de roep van een vogel tot aandachtstrekker en advertentie; het heeft veelal met communicatie te maken. De L in de naam staat voor mijn voornaam: Lucien.